Layan iklan

Wednesday, June 13, 2012

:: 3 cara untuk jadi kekasih yang baik pada pasangan anda


Jika anda lihat hubungan antara anda dan kekasih anda mulai renggang atau kurang bahagia, anda mungkin boleh lakukan sesuatu untuk perbaikinya iaitu menjadi kekasih yang lebih baik untuk pasangan anda.
Berikut adalah 3 cara untuk jadi kekasih yang lebih baik pada pasangan anda.
Cara pertama; Bantu pasangan anda untuk capai impian dia.
Setiap orang pasti mempunyai impian dalam hidup mereka termasuklah pasangan anda. Untuk berikan kebahagian kepada pasangan anda, anda bantulah dia untuk capai impian dia. Lakukan apa sahaja yang perlu untuk memastikan pasangan anda berjaya menggapai impiannya.

Cara kedua; Menjadi seorang pendengar yang setia.
Setiap orang mempunyai masalah dan sudah menjadi tugas anda untuk jadi seorang pendengar setia terhadap pasangan anda. Menjadi pendengar akan merapatkan diri anda dan pasangan anda kerana anda tahu apa masalah yang dia hadapi disamping berpeluang untuk memahami dia dengan lebih dalam lagi.

Cara ketiga; Beri perhatian pada pasangan anda.
Apabila anda ambil dia sebagai kekasih anda, anda perlu fokus sepenuhnya pada dia. Utamakan urusan dia berbanding urusan orang lain kerana itulah tugas seorang kekasih iaitu beri perhatian pada kekasihnya. Apabila anda beri perhatian yang sepatutnya kepada dia, hubungan anda berdua akan lebih bahagia dan serasi.

4 comments:

  1. Awat gambo nmpk kabur jer..? hehehe..
    Jom singgah blog baru aku, tapi dah x macam dulu ler..

    -luvlyneena-

    ReplyDelete
  2. beri perhatian tu mmg penting kan..

    ReplyDelete