Layan iklan

Monday, May 21, 2012

:: Lagu #16 ~ Aku Suka Dia

Aku Suka Dia by Ainan Tasneem
Cantik & berbakat... Opismate yang beriya soh Mummy cari mp3 lagu nih.he he he...


Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia


Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia


Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu


Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya


Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya


Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu


Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya


Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’


Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu


Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya


Aku suka dia

* She's better than the other youtube artist name Ramona Azween that i think have problem with "T".hu hu hu... Serius rasa nak muntah dengar si Ramona Azween ni nyanyi... Sorry la sapa yang fan that girl ye. *PEACE*


1 comment:

  1. Comel lagu ni. Liya first tyme dengar ni. Hehe. Tp Ainan Tasneem ni mmg comel kak. So, macam best la kalau dengar dea nyanyi lagu comel2 camni. Sesuai dgn muka. Bkn nak bias. Tp kita pun berhak utk minat sape kan? Haha! Err tak kenal plak sape Ramona Azween tu. Erkkk! Haha!

    ReplyDelete