Layan iklan

Tuesday, December 6, 2011

:: Dear Ms B

Dear Ms B,

Apa khabar? Sihat? Oppss!! patut ke saya tanya camtu sbb kita tak kenal pun. Berjumpa pun tak pernah. Senang cerita, saya pun tak nak tahu pasal cik. Rasanya saya pun tak pernah ganggu hidup cik malah saya bagi 'hak' saya pada cik. 'Hak' yang takkan saya tuntut semula.

Tapi, skang ni saya tak faham la nape la cik kacau2 & perli2 saya. Yer, saya sedar diri dgn keadaan saya skang. Cuma lain kali kalau rasa tak boleh nak handle mslh, jgn la libatkan saya. Saya dah takde mengena dgn cik & seangkatan dgnnya. Sila la jgn buat saya hilang sabar... Saya senyap tak bererti saya ni mengaku kalah. Saya ikhlas bagi 'hak' saya tu. Jaga jela elok2, jgn buat mende bodoh. Atau cik dah rasa unsecure?? It's ok, cik bukan saingan saya. Takde maknanya saya nak amik 'hak' cik. Cik sms la saya camne pun, takkan ada reply dari saya. Saya sms cik juz nak mntk tlg je. Tapi kalau cik dah ckp 'tak nak masuk campur', saya faham. Tapi tak yah la, nak sms berantai perli, marah2, mengamuk ke hapa. Lagipun saya tak pernah marah2 @ serang cik. Pada saya buang masa je. Cik jgn la meroyan sgt sbb takkan lari gunung dikejar kalo dijaga btol2.

Okla, saya nipun bukanla manusia yg baik sgt. Takla secantik manapun, gemuk tapi saya masih ada harga diri. Saya tahu cik mesti cantik bergetah orgnya, so jgn ler risau sgt. Dah dapat rupa yg bagus, perangai tu biarla bagus gak. Jgn hipokrit ok...

Sekian.

Ikhlas dari saya...

*entry ni takde mengena ngan hidup & mati. chill~

1 comment:

  1. Dear Ms B, saya harap hidup kita ni berada di landasan yang benar. Ms B tak perlu takut utk "kehilangan" jika sudah tertulis di sana "dia" adalah untuk Ms B.

    ReplyDelete