Layan iklan

Monday, July 16, 2012

:: 31

Agak terlambat nak update pasal nak bertambah umur nih... 
Alhamdulillah, bersyukur sangat Mummy masih diberi peluang bernafas dibumi Allah ni. Walaupun dah 2 3 hari keadaan kesihatan agak merundum, sekurangnya Mummy masih gagah hadapi. (ayat novel la plak!)
Yep! 12 July Mummy genap sudah 31 tahun... tiada rahsia pada umur walaupun dalam hati ni "alamak! dah tua". he he he... Apa la ada pada umur kalo ajal tu sendiri tak dapat mengenal umur. 

Awalnya Mummy agak stress bila fikir umur yang semakin bertambah ni. Banyak perkara yang Mummy berjaya harungi & banyak juga yang Mummy gagal. Mana yang berjaya tu, kena tingkatkan lagi. Jangan selalu mendabik dada bermegah diri. Mana yang gagal, perlu perbaiki jadi lebih baik. Dah takyah nak pandang belakang lagi walaupun kadang-kadang terpandang. Tak sengaja ok. Biasala, kita manusia biasa memang tak lari dari kesilapan. Haish!! makin tua makin banyak la membebel. huahuahua...


Terima kasih pada semua orang-orang tersayang yang sentiasa ada di sisi Mummy bagi support. Really appreciated!


Sayang, Thanks for the presents... I love the way you wrapping it, I love the way you wrote to me, I love the way you appreciated me, I love the way you love me as who i am...


Happy Birthday to Me!

5 comments:

  1. ala..ingt de pic hadiah dlm tu :D

    ReplyDelete
  2. happy birthday...semoga bahagia selalu hendaknye...

    psssst~ sape sayang tu?

    ReplyDelete
  3. Happy birthday.. Moga semua doa dan impian mummy akan jadik kenyataan.. Amin~

    ReplyDelete
  4. eh awak dah 31 ker? nampak macam masih 25 lah..comel je tau!

    ReplyDelete