Layan iklan

Thursday, February 11, 2016

:: My Ammar

Alhamdulillah... Ammar sudah 8 bulan. Besar sudah bucuk masam mami. Macam-macam karenah sekarang. Kuat mengamuk bila tak dapat apa yang dia nak. Nak tido pun mengamuk dulu, nak susu pun mengamuk dulu. he he hee...

Kalau dah bangun pagi, mami terus letak kat hall biar dia main. Sementara mami sibuk urus rumah, kena pastikan dia langsung tak nampak kelibat mami sebab nanti dia akan mengamuk lagi kalau tak diangkat. Kalau boleh nak kita dok depan mata dia main-main sekali. Itu la my Ammar.

Budak pantang nampak kamera... Suka selfie cam mami.he he hee

Dah pandai mengemas skang...

Dah boleh ajak ngeteh skang... selfie lagi ngan mami

Selfie lagi... pose dak Ammar tak pernah mengecewakan.he he hee

Kalau dia sedang tido, sila la jangan buat bising... mengamuk tak hengat.hu hu hu... Jenuh mami ngan ayah nak pujuk

Tapi ini adalah best view mami tiap-tiap malam... Sedap gila peluk dia sambil gomol-gomol.

Ni sorang lagi manja mami ayah... Super duper manja. he he hee


2 comments:

  1. alahaiiii.. muka Ammar tuh comel sangat.
    pandai plak tu posing depan camera.
    geramm tgk dia.

    ReplyDelete
  2. Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

    Aaron
    aarongrey112 gmail.com

    ReplyDelete